it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 15, 2011

lu suda pandai maen langsi dgn wa eh..



aku berangin tol la dgn kwn aku yg sorg neyh..
da 6 tahun kwn pon xtau nak jage ati kwn..
cite die gini..

situasi 1 :
kwn aku ni name die F.
die minat kat sorang apek neyh..
dorg 1 skolah (form 6)
then now dorg da abis blaja and apek uh keje kat 1 shopping mall neyh.
one day apek neyh tegur la die.
"wah..rambut u suda laen eh" (kwn aku yg ckp apek uh tegur die mcm tu)
kwn aku neyh pon tros ngelabah r..
siap call aku lagi mintak tlg tilik mksud teguran apek uh..


slepas beberapa hari..
kwn aku neyh da x tentu arah r..
da giler byg..
die minta tlg aku cara2 utk ngorat.
aku pon yg teeeersgt murah ati tlg la skit2..
(perrrghhh..jd dr.love aku)


then berhasil gak r..
apek uh layan mcg die..
then..
bermula la hari sentap aku dgn die..

situasi 2 :
F : aku ingat xnk r pk sgt pasal E uh..kang jd mcm kisah ko plak..kene reject.
kang die maki ke pe an..
aku : aku x ske r ko libat an kisah aku dgn kisah ko.sorry klo aku ckp straight mcm neyh.
F : xde la..aku xnk r mcm ko.mcm prigi cari timba an.
sejak dari tu aku da x mcg die da...


aku bengang tol..
yela..bkn nak trase pe la an..
aku da ckp da jgn ungkit2 kisah aku..
lgipon pehal nak masuk an cite aku plak..
cite ko..cite ko la..
da bertahun kot cite aku uh.
tyme skolah..
biase la..skang da college..
kwn aku tu pon da kje..
dlu blagak...
nak masuk form 6 then ckp kat aku..
"ko tgk r sape dpt masuk U dulu"
tp aku x amek ati dgn kate2 die..
kwn an..
tp yg neyh die mmg da tlampau mlampau kuang aja..


klo ikot an ati neyh nak je aku maki kwn aku uh..
aku leyh je ckp..
"weyh..wlopun aku kene reject dulu an tp skurang2nye aku x perlu an sesapa utk bantu aku mluah an prasaan dan aku rase tu satu tindakan yg sgt berani mati r.gantung diri wa ckp lu bai..! and one more thing,atleast aku da luah an prasaan aku and xyah la aku terhegeh2,ttinjau2 mcm ko yg kempunan nak laki nsem konon.klo pangai ko mcm neyh,bwk2 la gi msuk class kaunseling xpon class agama.blaja cara2 beradab dgn org especially kwn.
klo stakat ko ckp besar and ske cari point utk jatuh an org je sampai bila pon ko xkn jmpe sum1 yg btol2 paham prasaan ko tuh..! tuih!puih..! puih..! 


situasi 3:
aku : klo E balas mcg ko,kite tgk cite Kongsi k..
E : ha..oke2..ckp je la ko nak tgk sbb ade Yana tu an.
esoknye...


E : die balas mcg aku doe..
aku : ha..mknenye kite tgk cite Kongsi la an..
E : eh mane ade..
aku : kan da jnji smlm..
E : eh mane ade la...mane ade kite jnji2..
aku : -sentap-


situasi 3 :
aku : weyh,cite Nur Kasih uh mcm best je..aku tgk The Making pon da nangis2..
E : eleh..ckp je la ko nak tgk cite uh sbb Remy Ishak an.
aku : -sabar + sentap-


situasi : 4 
aku : weyh..kwn aku ckp cite Seru uh x best.camera die pening je klo tgk..
E : ckp je la ko nak tgk cite Kongsi uh.xyah la nak kutuk2 cite uh.
aku x caye tol dgn pe yg ko ckp.haha!
aku : WEYH,KO INGAT AKU HADAP SGT KE NAK TGK CITE KONGSI UH? KO YG SANGAP SGT NAK TGK SHAHNAZ DLM CITE SERU UH..PE?KO JELOUS AKU MINAT SHAHNAZ UH?BARU MINAT SHAHNAZ NAK KECOH2.AKU YG DA LAME MINAT DIE OKE JE..(dlm hati)


sharnaaz..jom kawen..
kehkehkeh..
senyum2 plak..
kehkehkeh..
oke2..
ada jodoh kite jmpe oke...
Pinky Promise..(awww...sweet lahay..hikhikhik)
ti kite gi mancing same2..
kite lumbe tgk sape dpt ikan paling byk..
haa....
wat muke tomeyh r plak..
oke2..
sy mengalah..
hahaha..
(pasan suda..)
bangun ara bangun!
(sambil tepuk2 pipi..)



(sejujurnya sy bukan la org yg mcm neyh ye...sy agak penyabar orgnye..bace lgi skali.."agak penyabar" ye..kehkehkeh..maaf la sekiranya cara sy menulis tlah menakutkan anda dan penduduk taman.. =) peace baby)

No comments:

Post a Comment