it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19, 2011

owh my peeeelis lah!

penat uools..
aku baru lepas mengejar lori sampah sbb mak aku lupe nak buang sampah.
tau2 je munyik lori..
berkejar aku..
da mcm org kene cirit lajunye..ahahah..
well...


td aku terbaca kat 1 blog famous pasal 2 buah group yg pasan Kpop gitu..
1st Kpop band from Malaysia..
weyh..korg neyh sengal ke bengal ke aku x tau la..
ko tau an Kpop uh stands for what...
KOREAN + POP MUSIC...
da malaysia uh...trime je la hakikat..
wujud an la 1 name baru..
mcm Mpop ke..(ahahaha..da len mcm je munyiknye..mcm popcorn mletup plak)
ko xyah semak2 nak represent an Korea uh..dorg da tentu2 famous..

MAX 24/7


style korg budget cumel doe..bak kate cik senduk..
ala-ala siti rogayah gitu...ahaha..tayang2 muke kiut walhal desa...
kehkehkeh..class cik senduk..

GULA-GULA


bak kate cik senduk lagi..
name mcm sial je..
ahahaha...
xde name laen ke?
bikin malu la..
dari gula2 nape x bagi name lolipop ke..
chocolate ke..
susah2 sgt letak je la belacen..
kehkehkeh..
name lagu pon mcm harem je aku tgk..
KONGKONG & SUKA GITU..
ya ampooon mak nok..
berlendir kerongkong den..
xkisah la pe tajuk ko nak letak..
kongkong ke..kingkong ke..
kangkang ke an...
nasihat aku...

kpd 2 group diatas..
bkn niat utk mjatuh an tp korg tlg la cari identiti sndri..
jgn la tunjuk an kedesaan korg uh sanat..

No comments:

Post a Comment