it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 8, 2011

perlu ke?


tujuan bende neyh ditulis bkn sbb aku jelous ke pe..
tp an..
perlu ke korg tulis pasal couple korg je dlm blog?
dari awal tahun sampai la akhir tahun...
haduyai..
penat la weyh..
nak2 klo ayat korg jiwang2..
perghh...
berlendir je aku rasa..
aku pon penah gak mcm uh..
tp tu zaman2 aku skolah..
klo korg dak2 skolah..
xpe..aku paham..
korg nak tunjuk an kat org yg korg ade couple yg sgt syg an korg..
tp yg brumur 20 thn ke atas uh...
haduuuh...
bwk2 la ke diari ayat2 jiwang ko tuh..
x pon ko wat je blog ko tuh private...
stakat nak share2 cite2 dlm klambu korg..

lagi 1 trend org tulis pasal putus cinta..
haduuuh...
kekecewaan r sgt an..
rilex r..
lama2 ti korg dpt couple baru gak an..
klo org yg ko syg uh da tinggal an ko..
watpe ko nak meratapi sgt kpergian smentara die?
ko kat sini tulis bagai nak rak.
die kat luar tgh plok2 org len..
dey!
buang masa je la..
baek ko on fb ke..
ko cari couple baru..
ahaha...
 sekadar meluah an prasaan yg da lame tpendam..keh3..

-end of entry-

No comments:

Post a Comment