it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 7, 2011

shortpants..sexy ke?

memang trend skang ramai boyz ske pakai shortpants...
senang & cepat katanye....
tp an..
bagi pendapat aku la...
nmpak mcm x kemas je pakai shorpants uh..
nak2 sluar utk main bola sepak uh...
klo pakai masa nak g maen bola sepak boleyh la aku trime..
tp klo pakai utk tunjuk2 kaki ko yg ala2 rain forest uh...
alahai...
malu la braderrr...
nak2 klo g pd ke an...
boxer aku leyh trime la sket nak wat mandi laut an..
tp laen dari uh...
berlendir mata wa tgk...
nak2 yg berbunge2 uh..
haduuuuuh...
rilex brader...klo ye pon nak nmpk jambu..
jgn la menonjol sgt smpai suar pon bermunge2..

halamak...*tutup mate menahan geli*
bukan laki je yg ske pakai shortpants neyh..
penx pon  ramai pakai...
sampai an aku pon konfius tgk klo laki pakai shortpants..
aku mesti ingat penx...
bcoz it's a trend for us them..



smart gak r...
klo muke ko jambu ala2 mcm neyh..
dimaafkan la..(bagi lelaki)hikhikhik...


anyway..
shortpants nmpak smart klo dpakai dgn gaya yg betul...
mcm..




mesti ade d antara korang ckp..
"ala..artis..ye la..."
hek hello..
artist pon manusia gak..cume dorg terkenal je...
penx pon bkn artist..tp nape penx leyh pakai smart2..
bkn nak ckp laki selekeh..
tp some of them x hirau langsung pasal penampilan..
paling kurang pon dorg pakai kemeja dgn sliper?
tlg ler...
lg 1..klo pakai kasut x pakai socks...
OMChannel..
mmg aku reject wlopun muke comel or nsem...
aku lebih prefer klo laki pakai mcm kat bwh neyh..


haaa...
kan smart uh...
tp aku tau mesti ade guys yg rasa sgt semak klo pakai jacket2 neyh an..
almaklum la..kat malaysia an panas sgt..
tp guys still leyh nmpak smart dgn pakai kemeja and tuck in kemeja uh...
paling simple la bagi mcm yg kat bwh neyh...

walaweyh...
johny depp pon mkn ati neyh..
ha..ko mampu?
tanye la pada naluri korg..
keh3..

No comments:

Post a Comment