it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19, 2011

143436225

(i miss you from the bottom of my heart)



kalau saya pilih awak dulu..
mesti saya happy an..
tp saya x pilih awak..
saya pilih org laen..
sbb saya x nampak awak..
dan sekarang..
dia da tinggalkan saya awak...
die tinggalkan saya mcm saya tinggalkan awak dulu...
tiba2 saya rasa sedih bila tgk fb awak..
awak da ade couple baru...
then..
saya bukak folder photo2 awak...
sbb saya rindu nak tgk wajah awak yg happy gyler2 uh..
tp saya jadi sdh balik bila saya tgk pix awak pelok2 die..
jeleshnye saya..
saya tau..
saya ni pemilih orangnya..
tp saya akui..
saya rindu nak gelak2 dgn awak...
saya rindu bila awak panggil saya saudagar unta..
and ofcourse..
minom air lychee..
only both of us know about it..
but then i sedar..
i mungkin xkn dpt happy an u mcmmane couple u happy an u skang..


-end of entry-

No comments:

Post a Comment