it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 4, 2011

segmen : mengata part 1

choooi...
hari neyh i nak mule an sesi mengata2 la..
bkn nak buat mulut puaker tp saje nak sharing maring...
hahah...
sharing is caring...

arineyh..
miss P menceritakan masalahnye..
katenye ttbe kwnnye sesentap..
klo i..
i tanye balik kat die..
tp klo die xnk tunjuk muke..
sesegan gamaknye..
xpe la..

mcm kes aku dgn si lahanat uh..
bila jumpa dpn2 tau plak wat2 muki suci je...
blakang org mengata2..
sedar la skit..org len pon mampu la nak mengata pasal ko..
ko jgn ingat org yg alim dpn2 ko tu x penah mengata pasal ko..
dan ko..
jgn ingat ye aku x penah dgr pasal ko..
mcm2 la..cume aku je yg xnk nak aib2 an ko..
wlopun prangai ko da sama standard dgn anak jin iblis..

pada miss Britney Spears..
eewww...
dari jauh mcm mat saleh celop gak la..
tp tgk dkt..
yang ado..
kawah bulan sane sini uoollss...
ha..lupe plak pesanan aku td..
pada kau yg ado..
bwk2 la amek air smayang...cuci2 skit mulut ko tuh..

chooi...
rindunye nak hangout dgn gang2 mengumpat tyme skolah dolu2..
jgn engat wajah kesygn hamba yg nmpak pendiam neyh xtau nak ngumpat..
skali ngumpat mmg mkn hati klo dgr uh..
ahahaha...
kau mampu?
heh! mmg x r an..
anyway...
wlpun kat college uh byk kaki2 busuk tp aku still enjoy r..
rasa mcm dok dlm dunia artis uoolss..
byk mata memandang..
awww..

-end of entry-




No comments:

Post a Comment