it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 8, 2011

ahyo..pocoyo..

aku tau msti ramai yg penah tgk drama korea neyh..
Boys Over Flowers..

aku tertengok hari tuh kat lappy junior..
waah...
saya sayang junior2 saya...
(tgn didada mata ke atas)
tgh2 bosan menunggu kononnye ade dak skolah nak mlawat
tp hampeh x dtg2..
so kteorg pon bukak la cite neyh..
tgh2 tgk uh..
mcm layan gak cite neyh..
ahaha..
dlm diam aku tpikat lak dgn plakon die..
bkn Min Ho tu oke...
tp dgn..
Kim Joon...

alahai..muke ko...

wat aku x tido mlm je tgk muke ko neyh..

klo ko wat muke camni dpn aku..mmg aku ajak ko kawen je..ahaha..

skali pandang mcm muke baby anak akak aku je..klo la da beso muke die mcm neyh..perghhh..
auntie pon nak mintak borang..ahaha...
PANG!x sedar diri punye olang...

No comments:

Post a Comment