it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 1, 2011

tringat..keh3..

masa dulu2 korg msti ade artis pujaan an..
aku pon ade..
artis neyh mmg aku minat gyler2 r..
siap tiru style die dres up,cara die bcakap pon...ahahaha..
artis tu xde la otai mcm amy search ke..awie ke..
tp aku minat dgn style die..
artis itu adalah...



kehkehkeh..
yaaaaa....
adam af...
tyme die famous dlm af dulu an die ade pakai bandangan...
aku pon ade pakai oke..ahahah..
siap bli bandana colour merah lagi...
sampai la aku ada koleksi bandangan..
mak aku pon siap tlg bli an lgi..waaah..class an..
(xde kene mngena dgn class memandu ravi)


ade 1 ari uh..
aku gi umah arwah nenek aku..
pastu dia tegur..
die tanye..
"nape tgn uh?"
ehehehe...
disebab an aku neyh pemalu orgnye..
aku senyum je la..
ahahah..

adam juga penah jdi duta power root utk minuman Energy..
and aku pon ade gak bli mnuman uh..
rse die mcm redbull skit r..

ttbe tingat plak tyme nak konsert akhir kot..
coca cola wat promosi ltk pix top 5 af2 kat tin coca cola..
aku pe lgi..
stiap kli bli..msti aku cari tin yg ade pix adam...
ada la dlm 5 tin kot pix adam je..
tp pix2 laen pon aku ade wat koleksi gak..
tp skang aku xtau mane da gi tin2 uh sume..

halaaaamak...
ade iras2 muke aku an..hak3..

aku mmg admire abes dgn adam neyh...
slalu r print pix2 die dlu..
pastu simpan dlm file..
byk gyler...sampai abes r kot ink printer uh..
ahahah..mmg kebudak2an..
skang da x pakai file...da xde la..

then...

klo ade majalah yg ade pix adam..
mmg aku x penah r miss bli..
nak2 klo ade poster die..
sanggup x bukak poster die uh...
syg..takut koyak..
sampai skang x bukak lagi..
keh3..

pastu...

album die aku bli...
klo ade pasal die kat tv uh..
mmg aku trus tpacak r dpn tv uh..
wlopun bope minit je muke die kuar..

paling xleh blah..
aku pinjam vcd konsert akhir af2 dari kwn aku..
tyme uh aku xde dvd lgi..keh3..
then tiap2 ptg aku practice dance dgn adam lagu KRU uh..
lagu AWAS kot..
ahahah..

agak2 mak aku da g keje uh..
aku pe lgi..tu la projek aku sensorg bla dok kat umah..ha..
healthy life..
bila mak aku da balik mula la mnyumpah2..
korg byg an bope jam aku dance..
dari kol 2-5pm...
hebat an?
leyh la..(riak tol jwpn aku..ahahaha...)
siap hafal step menuju puncak lagi..
obses gyler..ahaha..
konon r nak masuk af uh...
kehkehkeh..
sampai af da abes episod pon aku x gi audition..
sbb bpk aku x bagi... T_T

tu dulu..
skang pon aku minat adam lgi tp xde la seobses dolu2..
skang neyh..
aku da makin dewasa...
wlopun klo tgk aku dpn2 msti korg x caye la...
mcm dak2 skolah je..hahahaha..pasan seyh aku neyh..
xpe..puji diri sendiri x salah dsisi undeng2..
skang aku kembali meminati k-pop..
munyik mcm popcorn je an..
ahahaha..
dari suju ke 2pm...
saranghaeyo!

-end of entry-

No comments:

Post a Comment