it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 15, 2011

saya minat dorg..

Norliana Samsudin


sebab :

die cute saaaaaaaaaaangat..!
hari2 tgk pon x bosan...
klo hari2 wat muke mcm yg bwh neyh an syiok..


perrgghh..
berdarah jap idong waaa..
ahaha..

ske tgk gg die yg cute uh...
rase mcm nak pinjam je..



huh?
xleh pinjam?
mintak simpang ek..
kehkehkeh..
yolah2..
sy x amek gg awk ye yana..
sy amek dgn awak2 tros..
ahahah..
sy ske tgk awk dgn rambut pendek..
cute oke..
x typu..!
oke2..
jgn la tembak kawe..
kawe lom kawen lagi..
kot ye pon nak tembak..
bagi la autograph dlu..
pastu kite gi mkn2 ke..
urm..kat mcd je la ye..
tyme lunch hour..
dpt jimat sket..

ha...
kan molek klo senyum gitu..
ehehe..
moh la kite g mkn donut..
i nak prise apple..
u amek la pape yg u nak..
nah amek kredit card i neyh k..
xpe2..
u blanje je pape u nak..
i tanggung..
ye..ye..ditanggung halal...
deng!
(kembali ke alam nyata)
oke..seterusnyeeeee..
cik milah..

Wan Sharmila Wan Mohamed


oke..
super sexy hot chic an..
tp aku minat die sbb lakonan die..
klo watak mulut lepas2 uh..
syiok je tgk..
tingat plak dialog die dlm cite pe ek..
yg Aaron Aziz kene santau uh..
"ko tau ape?makan,minom,maen,tido"
(maen ke memant-- ek?lebih kurang camtu la..)
ahahaha..
and ya..
die neyh bubbly + cute gak la..


Faezah Elai

aku mule minat die neyh sejak die blakon cite
Sutera Maya(t) kehkehkeh..
aku ske tol tambah T lpas Maya uh..
ahaha...
then aku ske tgk die blakon dgn slang utara die uh..
memang x dinafikan..
die mmg cun..
model la kate an..bekas pramugari MAS lak uh..
eh hello..MAS oke..haha.
byk gak la pix2 die dlm lappy aku..
dlm puluh2 rasanya..
perghh..
addicted sgt dgn die tyme uh..
ahaha..
tp ntah nape aku x bminat nk tgk cite Asmara..
kdg2 uh jeling2 gak la..
kehkehkeh..
tlampau jiwang sgt kot..
wa brutal beb..
tp x mental...
miss u sis..


Marsha Milan Londoh

Yang neyh mmg aku x nafi an..
mmg meletop..
semeletop bibir die yg cute uh..
dlm byk2 uh mmg aku minat sgt tgk marsha neyh..
kan best klo dpt tido sekatil dgn die..
bangun2 je tgk Marsha dlm slimut..
maen cak cak
ala2 vclip Yang Terindah..


marsha : mcm neyh kew?
erk...
boleyh la..janji dpt tgk bibirnye yg gebu uh..
kehkehkeh...
i lap u marsha..
klo i rindu u,i slalu nyanyi lagu pokok klapak taw...
(aiyark..piap!piap! suda..jgn brangan lagi)

awww...
twiit..twiit..
(erk..adakah itu munyik anak ayam atau anak burung?)
(mungkin juga munyik pengasas Twitter..kehkehkeh)



suda lama saya terpikat dengan cik marsha..
sudikah cik marsha menaiki basikal bersama saya?
kita pergi pavilion ya..
saya belanja makan..
makan angin..
eheheheh...
(xde ciri2 klasik langsung ayat aku uh..
Ahmad Nispu pon xmo amek aku blakon..ahaha)


i love u marsha...!

-end of entry-

No comments:

Post a Comment