it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 25, 2012

dear cupid, take shooting lessons!

susahnya kalau kita hanya bertepuk sebelah tangan.
ibarat kita ada handphone tapi ada kredit rm0.01 je.

if kita send mcg kat dia then kita luahkan perasaan berbekalkan kredit rm0.01 tu,
then dia tanya kita macam2...
macamne kita nak xplainkan / meyakinkan dia ibarat kita kehabisan kredit.
(fuuh..falsafah aku berbelit2 mcm padayappa ! )

senang cite dear cupid, take shooting lesson , NEXT TIME HIT BOTH !

tapi bila kita tau our crush is asking about us :


gini ye x muke kite..
hahahah..
ala-ala malu tapi nak tau.

tapi bila kita tau dia ske org lain :


walaupun bila dekat depan dia kita macam...


cinta sebenarnya banyak mengajar kita.
bukan je untuk lebih menjadi kuat tapi cinta mengajar kita untuk menjaga perasaan orang ,
mengajar kita untuk menipu demi kebaikan ,
mengajar kita untuk mengenal maksud redha. . .

buat masa neyh...
aku cuba untuk jauh dari dia...
walaupun realitinya aku selalu rindukan dia.. .
kalau disuruh pilih antara shopping dgn dia ,
aku akan pilih dia.

tak tau kenapa aku xde mood nak shopping raya.
all i've been thinking about adalah dia.

girl : kalau boleh aku nak seseorang yg jujur,setia,sentiasa ada dgn aku,leh jaga aku kat mana2,
manja,memahami aku.
aku : are u talking about ur future partner or ur future pets?get a dog!
owh haram ek...kucing pon boleh la.

hahaha..
jahat an aku...
tapi aku xde la ckp gitu sebab aku just terpikir je.
and another ayat yg aku terpikir.

girl : aku nak seseorg yg handsome.
aku : ko ni nak cari couple ke nak cari bojan sbb setahu aku yg handsome2 neyh kebanyakkannye bojan.

girl : aku nak seseorang yg kaya.
aku : ko cari je bapak ayam.tak pon tokey kuda.

girl : duit tak penting la.yg penting dia memahami dan terima aku seadanya.
aku : trust me..bila ko da kawen.duit segalanya.

girl : aku tak tau nak cari couple yg mcmne.
aku : kalo ko nak cari boyfie , cari yg leyh jadi balaci ko.bukan ko yg jadi balaci dia.
kalo ko nak cari suami,cari suami yg ada pendidikan supaya dia leh jaga kita dgn cara yg bpelajaran.

semuanya terletak pada kita utk berfikir.
bukannya 100 % dari jodoh yg ditentukan.
kita kene berusaha atleast 20% of it.
or more.

live witha style!


No comments:

Post a Comment