it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 10, 2012

ayat-ayat pemberi semangat

aku pon tak pasti kata-kata aku neyh dpt beri semangat atau x..
just enjoy..


1- hari ini aku menangis...Kau ambil dia dan Kau berikannya pada yg lain..tapi aku sabar menunggunya dan aku yakin satu hari nanti Kau akan berikan aku sebab untuk tersenyum.


2- hari ini aku gelisah...ke kanan aku resah...ke kiri aku gundah...tapi Kau hadirkannya ke dalam kotak fikiran..dan aku tersenyum.


3- dia dengan yg lain...iya aku sedih...iya aku pedih...tapi aku tetap menunggu sebab aku tahu satu hari nanti dia akan menunggu ku.


4- kadangkala harapan itu besar...harapan itu tinggi...harapan itu sukar...dimana letaknya impian jika harapan itu cetek?


5- kegembiraan tak selalunya ada buat kita...begitu juga kesedihan...kita boleh mcipta mereka dimana-mana dan pada bila-bila masa...semuanya terletak pada kekuatan akal.


6- akal yg panjang akan sentiasa mencari jalan bagaimana untuk bergembira walaupun hati sedang bersedih.


7- ketawa tak bermaksud kita gembira...menangis juga bukan bermaksud kita bersedih...termenung bukan bermaksud sedang berfikir.


8- kadangkala kita perlukan ruang untuk kita kenal siapa diri kita...apa yg sebenarnya kita nginkan...apa yg sepatutnya kita lakukan disaat ini..apa yg seharusnya kita lakukan untuk kehidupan...kita semua berbeza cuma kadangkala ada persamaannya dicelah-celah detikkan waktu.


9- dia inginkan seseorang yg mencintai dia...aku juga inginkan seseorang yg benar-benar mencintai aku...persamaan yg tidak diungkapkan.

10- jangan takut untuk mencuba tapi jangan terlalu berani sehingga kita pula yg terlupa..




wassalam.



capital s
<3 u

No comments:

Post a Comment