it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 17, 2012

dia 0.7

I hope that one day she will realize that the love of one good man is worth more than the empty attention gained from many others...


da macam2 yg aku buat utk amek perhatian dia..
tapi still the same...
apa salah aku sampai dia buat aku sedih mcm ni?



aku cuma nak wat dia happy la..
xde plak aku game kan dia ke..
gula2 an dia ke..
niat aku ikhlas...
tapi neyh yg aku dapat?



maybe aku memang patut blah la..
org da xnak an..
kalo kita wat 1000 kebaikan pun...
dia xkan penah nampak..
tapi kalo org yg dia ske tak buat pape pun...
dia tetap ske..




cinta memang tak boleh dipaksa sebab tu cinta takkan dtg sendiri tanpa usaha...
kita boleh berusaha utk dapatkan perhatian org yg kita ske...


satu hari nanti bila org yg kita tak endahkan akan pergi...
masa tu la baru kita akan sedar..
yg xde sapa yg layan kita seperti dia layan kita..



apa-apa pun..
live witha style..!




No comments:

Post a Comment