it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 16, 2012

dia 0.6

semalam adalah birthday aku...




selalunya time tu la masanya utk kita paw sesiapa saja an..
tapi untuk tahun neyh..
semuanya sederhana je..
xde cake..xde seseorg yg dicintai disisi...
xde sape bagi hadiah..


tapi maxis an bagi free call an..
org pertama yg aku call capital s..
tapi malangnya dia x angkat pon call aku tuh..
oke..sedih gak la..


last2 aku call ex aku yg dok baling tu..
dari dia bangun pagi sampai la dia nak masuk tido..
seharian dia layan pangai aku yg tingtong neyh..
da 3 tahun kiteorg kenal...
macam2 yg kiteorg bualkan..
kiteorg gelak macam org giler pon ada gak...
yela..both of us otak mereng..
but serapat mana pun kiteorg bersama...
kiteorg tetap xleh bersama..
coz dia milik org lain..
dan jka tidak ada pape..
mereka akan disatukan & dihalalkan utk bersama..
(aku tumpang gembira utk dia..)
(sambil buat muka suci)


tapi yg paling aku rasa birthday kali neyh lebih bermakna adalah disebabkan...
capital s wish birthday aku..
time tu plak aku tgh ronda2 kat uptown bangi..
tersengih2 la aku sensorg kat tgh2 uptown uh..

monday :
aku jumpa dia harineyh...
mula2 dia mcg kat aku..
dia kata dia x dtg class...
nak ditunjukkan Tuhan..
masa mcg tu sampai..aku tul2 tgh tgk dia dok baek punye dlm class uh..


then akhirnya lepas dipujuk bagai..
kiteorg kuar beramai2..
(nak kuar bdua dgn dia?mmg btuah r klo dpt kuar bdua dgn dia..cume org yg bangang je xtau nak hargai dia..)


nak dijadikan cite la an..
hari neyh aku belikan dia cekak ribbon colour turqoise..




mula2 ingat nak belikan colour hitam tapi aku tgk mcm boring je colour tu..
cekak tu,ribbon dia colour turqoise..
then bahagian tgh dia soft pink...
then macam ada chain kecik bentuk crown colour gold...
dia punya body plak colour hitam and agak nipis gak la..
bagi aku sweet je..and nampak strong / tough..
tapi colour tu dia x ske la plak..


hurmmm...


klo la ada colour purple memang aku beli..
tapi dia akan nampak dark je la..
sebab aku nak berikan kelainan dlm hidup dia..
aku nak terangi hidup dia dgn warna2 yg gembira...
bukan dgn warna2 yg suram & sedih...


tapi aku takut..
kalau aku gagal utk buat dia happy..
or aku buat dia bertambah sedih?
(nape tetiba ayat aku mcm dialog filem neyh?!)


kalau boleh aku nak jadi macam watak Izlan dlm filem AKU,KAU & DIA..
ala..REMY ISHAK uh..


dia hadir disaat MEA yg tgh melayan pasaan sbb ditinggalkan tunang dia yg xcident...
aku dapat rasa perasaan Izlan uh mcmne..
mcmne dia nak amik hati Mea tu..
perasaan takut dia kalau2 dia x sengaja tlukakan hati Mea..
walopun dia nampak mcm sempoi je..
ske gurau2..ckp lepas je..
tapi sebenarnya dia still bhati2 coz xnak wat Mea tu sedih..


srius watak Izlan uh memang mcm aku..
then kebetulan same plak..
klo Izlan tu nervous dia akan gosok2/garu2 blakang pale die..
srius mcm aku..
demn!


part neyh paling romantic bagi aku..
kalo la aku dpt wat gini dgn capital s..
haih..

aku paling xleh blah watak neyh..
mcm bongok je..

tgk dulu filem neyh baru korg tau napa aku kata begitu..
ahahaha

No comments:

Post a Comment