it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 12, 2012


taiko x muka aku dgn plaster tu?
bukan sesaje oke nak letak plaster gitu..
tapi muka aku luka..
kenapa?
biar la rahsia..

then tetiba malam tu phone aku munyik selepas sekian lama x bbunyi..
aku tgk la sapa yg btuah mcg aku tu..


"nape gn hidung?"

mcg dari capital s...
aaaaAAAAAAAAaaaaa (sore halus)
hahahaha..(gelak guling2..xdpt aku byg an gegay kat atas neyh jerit gitu)


weyh..soklan uh wat aku tetibe jadi mcm serigala nampak daging panggang taw..
dia care pasal aku ke?
die risau an aku ke?
tapi kalau la betul..
napa dia risau an aku?
ke tu cuma prasaan aku je?

byk tol tanda (?)
sejak da lama menduda neyh..
kepakaran aku utk paham cinta da bkurang plak..
(garu2 kening)

bak kata stats aku kat fb :
even 1 mcg dari dia pon..
mampu buat aku tersenyum selama bhari2...

No comments:

Post a Comment