it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 26, 2012

nichkhun oppa ! we all love you !

aku baru je beli nametag nama nichkhun...



lepas tu aku dapat berita yg dia excident...
langgar org bawak motor..
my nichkhun oppa oke..tapi dia dikatakan memandu dlm keadaan mabuk...
and motorcyclist tu cedera ringan..



tapi dari berita lain plak..
nichkhun langgar org tu then nichkhun panik so dia kuar cepat2 utk tgk org tu..
bila org tu tgk yg langgar dia tu nichkhun,dia trus pingsan...
( nak sabotaj nichkhun oppa aku ke hah?!)


tapi bila tgk balik vid dia , mcm laju je dia bwk..

nichkhun excident reveal CCTV (click the link)


waaa.ni betul punye marah neyh...
but papepun nichkhun da meminta maaf secara terbuka through twitter :


I would like to write this letter of apology for such an irresponsible act. To the injured person, his family, the people of Korea, my fans, JYPE family and staffs, 2PM members, and all the people this situation has affected. I have betrayed the ones who have given me their love and support, the love and support I don’t deserve with such behavior. I feel the need to take some time off to re-think about my action and myself, to make myself a better person and never again repeat the same mistake. I am truly ashamed that I have disappointed so many, and I am deeply sorry.



dan disebabkan excident ni jgk la , nichkhun oppa xleh ikut mana2 event utk jangka masa terdekat...
tapi yg aku rasa macam "teruk gyler r pangai kauorg" bila nichkhun oppa yg terlibat dlm MBC's Idol Star Olympics di edit...means setiap apa yg yg kuar pasal nichkhun dlm rancangan tu akan ditapis / dibuang..???
utk mengelakkan kontroversi katanya...
sebijik mcm URM NO nye pangai..



it's oke oppa !
we'll support u...no matter what it is...
we all know that was not ur fault.
we all the HOTTEST love u so much..

( aku ske giler style rambut dia yg ni..mcm rambut aku an?hihih..)
pasangylerrrr!



cecewaaah...

No comments:

Post a Comment