it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 10, 2012

bila time aku boring

bila time aku boring tapi ada rasa agak rajin..
aku ske menggerak2kan tangan dan maen..
erk..ayat lom abes lagi uh...
maen dgn pencil & kertas..
(oke ayat aku da len macam)
maksudnye aku ske melukis walopun kadang2 merapu..


so aku konon2 nak cube la lukis gadis idaman aku..
rambut panjang..chinese look...putih...mata bulat...kulit haluuuuss macam telur rebus...
so aku pon lukis...urm..klo bab lukis potret aku memey fail.
tapi lukis2 biase oke2 je la..


kan aku da kate..
biase2 je..
oke..ni first aku lukis..
then aku tgk dagu dia panjang sgt la.
x nampak cute.
so aku kasi kerat dagu dia..
ngahahaha..

ha..
oke la kot..
rambut panjang,pakai baju kurung,mata bulat,pp tembam skit..
^_____^
tapi macam ada something wrong je dgn dia neyh..
lehernye da macam itik angse la plak..
reject2..
so..



aku tambah an collar so that leher angse uh dapat ditapis...
ha..bijak plak aku time tuh..
biasenye aku padam je..
hihihih..

then aku tukar plak baju dia...
konon nak bagi effect sexy la an..
girls with school uniform always turn me on.
*winkwink*

again..
something wrong somewhere..
baju dia macam skema la plak..
so i've change it again.

so aku pendek an skit baju dia..
hurm...
aku still x puas ati lagi neyh..

so aku try letak corak kat ujung baju tu..
oke la..tapi macam kot la plak..
last2 aku geram..

aku pendek an lagi..
ni kira maksimum yg aku mampu pendek an..
hahaha..
kang len plak jadinye.

then aku tukar2 rambut dia..
neyh fashion dr.rozmey..
hahaha..

yg neyh xde ribbon..
still the rozmey fashion..
boooo...

then aku try pendek an sebelah..

yg neyh plak aku lebat an skit bahagian panjang uh..
da mule mepek da katon aku neyh.

then aku tukar plak bentuk muka dia..
oke sumpah..
da macam bapok siam.

konon nak cover rambut hodoh uh aku tambah la
"pengikat rambut"
(ala doreamon kuar an alat)
oke..
yg ni mengingat an aku kat 1 watak cite korea favourite aku..

rooftop prince !
hahaha..

yg kat bawah ni plak hasilnye bila aku bosan dlm class..


topic masa neyh carrot & stick.
(nampak dak cemerlangnye catatan..)
ha.ha.ha.

yg neyh plak aku lukis tadi.
time aku tgh demam & xde mood.
(diskripsi itu penting..)

oke..
grapes mcm pelik je sbb aku pon x sure cane upenye.
yg kat bawah ni plak dlm class b.i..
ntah pe ntah suh lukis display advertisment.
klo masuk exam soklan cani..
syok gilo.
(elak an dari terlampau bfikir..lukis lebih indah)


aku klo lukis mende len insyaAllah aku leyh..
tapi aku heran tol...
aku xleyh lukis bintang !
oke da kantoi.
ajo la cane pon.
that simple thing is really fucking hard to draw.
ggrrr...

so that stars ditaja oleh PUTRY.
^___^

giler r..
da la bagi masa 30 minit je nak lukis...
dgn prot osong uh nasib la ade ilham lukis burger...
nampak beno kelaparan.

- sekian -


No comments:

Post a Comment