it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 14, 2012

apa yg hidup dan x pernah mati?

soalan neyh muncul time aku tengok cite korea,Rooftop Prince.


apa yg hidup dan x pernah mati?selain Tuhan & malaikat..
tiada permulaan & tiada penghujung...


jawapannya : kenangan.
dengan adanya ia kita akan sentiasa bersama.
walaupun org yg kita syg / cinta tiada bersama kita atau tidak disisi kita,
kita sentiasa bersama dia didalam kenangannya.


dan bagi aku...
biar la aku dapat hidup bersama dia meskipun hanya dlm kenangan.
sekurang2nya kenangan itu mengajar aku utk menghargai makna sebenar kehidupan.
dan menjadikan aku utk menjadi seorg yg lebih berani & berusaha utk mencapai apa yg telah aku abaikan.


dan kenangan tidak akan pernah mati.
dan kenangan itu lebih bernilai jika kita menghargainya.


"walau yg tertulis utk ku..
adalah yg terbaik utk mu..
kan ku jadikan kau kenangan yg terindah dlm hidup ku..."


-sekian-

she's the only ex yg slalu wat aku happy.
saranghaeyo intan payung


No comments:

Post a Comment