it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 1, 2012

to my ex


- kalau awak single dan perlukan seseorg utk mcintai awak,cuba la utk memikat sy kembali.mana tau dlm hati sy masih ada awak.


- kalau awak berjaya dapat mencuri kembali hati saya dan buat sy tersenyum kembali,awak jaga la hati sy sebaik mungkin sebab peluang seterusnya takkan ada seandainya awak melukakan kembali hati saya.


- saya takkan membenci awak seandainya kita bersatu semula tapi kemungkinan besar kebencian tu akan timbul sekiranya awak khianati saya.


- jika awak yakin yg awak masih mencintai saya...saya sedia untuk membuka pintu hati saya untuk awak seluas2nya.


- sila pastikan perasaan sebenar awak..saya xnak awak permainkan lagi perasaan saya.


- saya rasa sebagai ex,awak tahu apa yg saya suka dan x suka..jadi tolong la jgn buat perkara2 yg boleh membangkitkan perasaan x suka saya.


- lastly...fikir dulu sebelum mengungkapkan kata2..saya xnak nanti saya terungkit kisah yg lalu.sebab sy bukan la jenis yg boleh melupakan tapi sy seorg yg memaafkan.


-sekian-


No comments:

Post a Comment