it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 17, 2012

tersepit pintu..oh my.

dengar macam ala..tersepit pintu je pon..
but ni xtreme punye bagi aku la..
puncanya..
aku maen tolak2 pintu dgn capital S... <3
ntah macam mana elok plak aku tahan dgn tangan aku..
penyudahnya 2 jari aku tersepit..


sampai skang slepas beberapa jam..
jari aku still rasa sakit..
(da retak ke?da patah ke?cuak cuak..)


tapi bila ingat an balik...
aku masih leyh tersenyum lagi?
adakah ini cinta?


kuat jugak dia tolak.
badan je kecik tapi tenaga dia...
fuuuh...klo langgar dgn lembu,silap2 lembu tu yg melambung...


bayang an cane hentakkan impak maksima yg aku kene uh dgn kekuatan dia tolak pintu uh..
nasib x putus..
gyler kuat...(aku tak lemah oke)
cuma aku xnak la gunakan kekerasan ke atas org yg aku syg..


tapi seriously...
kesakitannya bila tersepit uh aku rasa mcm nak nangis..
da kuar da air mata tapi ttbe aku tgk dia  then x jadi aku nak nangis..
kental an?


dalam ati :
(lahabaunye punye pintu!fuuuuuccckkk!aaarrggghhhh!sakit gyler syial!woooooooo...tolong..bwk aku g hospital g xray...)


realitinye aku :
"aduuu..xde pape la..hehehehehehe.."


papepun aku bersyukur sebab aku masih ada jari..
tangan kanan plak uh yg kene..
nasib baik lagi aku menulis tangan kiri..(org seni la katakan..ngeh ngeh ngeh..)

No comments:

Post a Comment