it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 1, 2012

3 temujanji

bila aku tengok cite neyh..
ati aku jadi macam sayu je..
bila tgk part Liyana tersenyum bila Pierre wat dia happy..
tiba2 terdetik dlm hati neyh..
"da lama rasanya aku tak wat seseorg yg aku cinta tersenyum"


masalahnya da lama aku menyingle (single)
jadi takda la hati yg aku nak gembirakan..


lepas tu part Kamal nak rujuk balik dgn Amanda..
bestnya kalau ada ex2 aku yg rujuk aku balik..



rindu rasanya nak ada org tersenyum bila tingat kat kita..
rindu bila seseorg tu selalu call...
selalu message..
rindu nak kene marah dgn couple..
rindu nak seseorg tu ucapkan selamat malam bila kita nak tidur...
dan ucapkan "good morning" bila waktu pagi.


itu semua dulu..
tapi sekarang..
dalam percintaan..aku bagaikan si tempang.
ataupun si buta yg terkial-kial mencari cinta...



sekarang handphone pun aku campak ke mana2 je...
dari pagi sampai la ke esokkan harinya..
takda 1 message or misscall pun..
(betapa sunyinye hidup aku skang)


cerita 3 Temujanji membuat aku rasa rindu utk bercinta lagi.
dan rindu utk dicintai.

walaupun utk 3 temujanji..
aku still berharap akan ada seseorang yg sudi mengambil dan menjaga cinta aku neyh dgn sebaiknya.





No comments:

Post a Comment