it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 19, 2012

maybe it will be last

hari neyh...
19hb may 2012..
adalah 1st anniversary aku dgn my ex...
sepatutnya aku bagi dia hadiah rantai..
but nak wat cane..
da terputus on my 20th birthday last year..
( owh sangat tragis kisahnye )


klo diingatkan balik sangat2 menyakitkan hati neyh...
ditinggalkan macam tu je..
tanpa sebarang alasan..
tanpa sebarang kata2..
ibarat aku neyh sampah !


tepat pukul 12am..
masuknya 19hb aku trus wish dia...
but apa yg aku dpt?
again..hurt...


dia suruh aku carik org lain...
dia kata cari seseorg berdasarkan hati..
bukan kerana rupa..


sejujurnya..
aku tak pernah mencari cinta yg berdasarkan rupa...
cuma kenangan yg lalu buat aku terlalu takut utk mencuba cinta...
ye..
aku trauma dgn cinta...
aku hanya berharap agar hati aku..
cinta aku..
dilindungi oleh Dia & org yg menyayangi aku serta dicintai aku oleh org yg benar2 ikhlas ingin bersama ku dlm susah dan senang...


andainya aku masih belum dimiliki..
itu bermakna aku dah putus harapan dgn cinta...
cinta memang indah..
tapi sekali kita terleka dgn keindahannya,kita musnah.

No comments:

Post a Comment