it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 10, 2012

hari yg paling aku xnak ingat

punya panjang entry aku.
so..
like i said..
10hb may 2012 adalah ari yg paling aku rasa macam fuck gyler.




kejadiannya adalah..
sebelum tu kisahnya bermula begini..


da lama gyler aku x tgk wajah si dia..
da nak naik gyler aku..
then aku target nak tgk dia..
so aku pon round2 la 1 college carik dia..


bak kata kumpulan ungu..
"pernahkah kau merasa..hati mu hampa.."


hampa sbb x jumpa dia.
so aku trun balik ke working lab.
then tetiba ati aku nak sgt call..
dgn berbekalkan kredit yg x brape nak ade..
aku pon call..


truut truut..


kwn dia angkat..cakap dia bz la..dia kat uma la..
last2 kantoi gak bli kuih kat depan kolej uh...


berrrrrmunge2 ati aku..
macam ah long dpt kerat org..
erk ape ke ganas beno perumpamaan aku neyh..
aaa..lebih kurang camtu la happynyiew pon adoi ai.


then aku pon gi la kat depan..


" la la la la la la..aik telekopta.."


(da masuk lagu doraemon plak)


so aku pon gi la kluar menjenguk si tuan putri yg berada di luar yg panas mcm gurun arafah tu...
(penat tau da la baru balik dari mendengar curhat si adik junior.lokasi xnk yg lagi jauh..adesshhh)
then tgh2 uh aku pon order la apam balik..
yela..kang x bli kecik plak ati acik uh..


then time nak bayo aku konon nak gentle la an..
dgn bangge aku cakap kat acik uh


"acik..bayar skali la.."


dlm ati aku..ala..takat rm2 xpe la..campur akunye baru rm4..
then acik uh cakap..


"oke..dia punye rm3 pasal ade air.campur ni rm2 so rm5"


erk..nasib baik aku kuar ngam2 rm5..
tapi xpe la..
aku halal an je la rm5 uh...


then dia nak bayar balik tapi aku xnk la..
coz da niat an..
then aku pon follow la dia sampai kat tempat lepak dia..
oke dia memang x ske..
tapi so what?
i want 2 be close 2 her so aku follow je la..


then aku dok lepak.
tetiba dia cakap kat kwn dia..
" rasa macam nak balik la.."
oke..that part ati aku da mcm hurm..


"oke..msti sebab aku ada kat sini.."


then nak sedap an ati aku pon blah la..
then beberapa minit pastu aku naik balik..
konon nak g jumpa lect then aku nak masuk la class tadi uh..
eh eh..
dia boleyh kunci..
aku pon dok la kat luar uh sambil tgk wajah dia dari luar..
panas x yah nak cite la..
kang kuar bahase2 indah aku..


then aku tgk dia x makan lagi burger tu..
oke xpe..
maybe dia malu.
lepas tu aku trun..
then aku dapat tau dia x makan burger uh..


huiyoooooo!
menyirap tahap gaban aku kat situ..
x penah aku bagi ayat sedas kat pompuan yg aku ske..
tetibe kuar plak..
(tu maknenye aku tol2 marah)


"yela..tau la awak x hadap pon mangkok mcm saya neyh.."


memang time tu aku da tol2 give up..
memang..aish..xtau nak cakap cane..
sampai demam2 la aku dibuatnya..
then nasib baik time tu da pukul 5..
time aku nak balik.
dgn hati yg berkecai2..
da lama aku x rasa hati berkecai macam tu..
aku pun balik..
sampai uma aku rasa badan neyh semacam je..
sejuk..sakit..mcm kene cucuk2..
sah la demam...


selama 21 tahun aku hidup..
belu pernah aku maki org yg aku syg mcm tu..
then balik uma pe lagi..
baring baek punye..ha..tiba la saat jiwang st12 aku kuar..
hahahaha...
meleleh wa cakap lu..
soksek soksek..
tringat pristiwa uh..


then mlm tu dia bagi mcg say sorry..
urm..
oke..atleast aku rasa lega skit la..
and die cakap burger tu ada org makan..
klo dia buang la burger uh..
memang la aku akan wanted dia seumur hidup..


atleast appriciate la skit an..
bukannya aku jampi ke..
aku letak cicak ke macam dlm cite lagenda budak setan uh..


papepun tindakan dia tu da membuat aku rasa nak tutup pintu hati ni wat sementara waktu..
da terlampau parah sgt..
silap2 kang ade plak yg terjun jambatan putrajaya uh...


"my heart is under constructions"


No comments:

Post a Comment