it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 23, 2011

awak...nak biadata boleyh?

Awak,nak biodata boleh? tulis dalam buku ni tau' ...tetiba teringat zaman sekolah dulu..aku dulu rajin woooo..kalau cikgu tak masuk kelas aku duduk je diam-diam kat tempat aku..aku tak buat bising pun..maklumlah dak skema..hehe..aku duduk je diam-diam kat tempat aku lepas tu tulis biodata..




Aku tau korang pun pernah buat kan? Alaaaa tutup muka pulak..malu la tu kan? tengok tu muka dah merah..kadang-kadang bila fikir balik rasa nak tergelak kuat-kuat..kalau dalam buku biodata tu mesti tulis nama,makanan kegemaran,minuman kegemaran,hobi,tempat lahir,tarikh lahir..kalau nak yang advance lagi siap tanya status single ke berpunya..budak sekolah rendah dah tanya macam tu..maju beb! tapi yang paling penting mesti ada ucapan..tu pelengkap!




xleh blah tol la...ahahha...

No comments:

Post a Comment