it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

aku da laen?



aku da laen?
aku da sombong ke?
urm..
actually..
aku x sombong cume masa utk aku bcakap tlalu singkat..
aku sengaja bz kan diri ni..
skurang2nye aku xde la rse ssdh mcm dlu..


skang..
aku da leyh borak2 dgn ex aku (nana) mcm biase..
gelak2..
tp aku tau batas kteorg hanya sbg kwn..
wlpun aku tau dia rindu an aku..


ptg td..
aku call dia..
kteorg borak2...
gelak2..
da lama x gelak2 mcm tuh..


aku akan layan dia mcm sorg adik kot..
x lbih dari tu..


ntah..
bla pk pasal ex2 aku..
da xde air mata da yg kuar..
taik mata je tinggal..
kih3...


tp bila aku pk an yg sorg ni..
ati aku cpt je tsentuh..
msti rse jlesh..
nape ek..
aku da jth hati ke dgn die?


u...
ggrrr...
tydo lgi baek..

i'm SINGLE...
nak je aku jerit tgh2 bandar...hahaha..
gyler punye idea..

No comments:

Post a Comment