it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 13, 2011

bukan ini pintaku

Chapter 1


sdh plak tajuk entry yg ni an..
ye..
tu tajuk salah 1 crite dkt astro ria..


dorg shooting kat umah L.O


yg mngisahkan mngenai seorg bapuk..
dia tidak mdapat layanan yg baek dari org kg dia..
espcially sorg bdk kg yg blagak gangster kg,Mahad...
cite ni dlakonkan oleh seorg makeup artist yg bnama Ferry..


sore die leyh tahan la sdp..


sdh gak aku tgk dia bila part dia kne buli dgn Mahad uh..
Mahad baling tepung kat dia..
sian Farid uh..
abis tepung mak dia nk wat kueh xde..
pastu last2...
Mahad da jadi Manis..
ahahah..
cun meletop Que Haidar jdi bapuk...
i loike nyaahh...






Chapter 2

Hari tu pon ada 1 lagi cite..
tp ni pasal tomboi r..
tajuk dia Banyak Songeh..
Nora Danish jd tomboi weyh...
jlesh aku tgk bdn die..
smart kot klo die pkai kmeja..
nmpk kemas la..
hahaha...
ni yg wat aku nk kurus neyh..
wakaka..








Chapter 3

Cerekarama kat tv3..
tajuk dia Kewaja...
mngisahkan pasal tempat tu la..
tempat dak2 yg bmasalah...
dlm cite uh ada dak yg mngandung luar nikah,pengkid bunting,dgn dak yg ngandung tp smoke..
blh kate semua watak dlm uh pregnant luar nikah la..
aku pon x faham fungsi tmpat tu sbnrnye..
tu tempat nak btul an dak2 yg bmasalah ke..
tempat dak2 yg pregnant je?
urm..
aku x tgk abis..
tp respon yg aku dpt..
kbykannye nangis la tgk ending die..
urm..
aku bminat gak nak tau pasal tmpat tu..
netau aku leyh masuk tmpat tu dgn krelaan hati..
nak cari balik diri aku yg sbnr..

No comments:

Post a Comment