it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 25, 2011

mcm lagu disana menanti dsini menunggu plak..

gulp...
xtau nak ckp cane..
mlm neyh..
ade sorg mamat neyh..
die leyh tanye aku..
klo die x jadi kahwin dgn awek die..die nak kawen dgn aku..
hadoyai...
pastu wat2 gurau...
aiseyh...
aku anggap die kwn je..ehehe..


ttbe aku jadi rindu plak kat die neyh..
bkn yg atas uh..
yg bwh ni ha..



eh..eh..salah plak..
ahaha...
nsome sgt neyh...
ha..yg bwh ni...


ala tomeyh2 abg aku neyh..
ahahaha...
(ayat mcm mintak siku je..)

bknnye aku nak cite aku ni market..
ape la sgt...
ingat aku pe?
ikan?daging?
ahahah..
no no nobody but u!
aww3..
getik plak.....nyampah nyah!

hahaha...
papepun..
aku kwn dgn sape2 yg nak jd kwn aku..
no hal..
slagi ko x wat aku hangit..

No comments:

Post a Comment