it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

sumpah best doe!



hahah...
arini best wat aku..
hari yg aku xkn lpe an..
arini..
aku kuar jmpe org yg aku ske..
weeee..

ptemuan yg dinantikan bermula di Popular,Terminal 1,Seremban..
pada waktu lunch..

aku call dia..
"u katne?"
dia ckp dia nak g bli barang...
then dia ckp dia otw nak g Popular..
berbunga2 ati aku waktu tu..
senyuman x penah lekang dari mulut aku neyh..

then..
aku tgk2 koleksi buku2 novel yg dpamer an d bhgian dpn..
skali skala mata aku tgk2 gak kat pintu kot2 la nmpk org yg tersyg tu an..
kihkihkih...

puas aku tinjau2..
xde plak..
"mana plak la dia ni...xde la jauh sgt nak smpai Popular neyh.."
kata aku dlm hati..

tibe-tibe...

mata aku terarah ke counter..
bang!
die tgh bratur rupenye...
"cish..bla masa lak dia masuk neyh..terbang ke?"
dia pon mcm tgk2 aku je..
jeling2 je..
hahaha..
dia malu ke? hikhikhik..

aku pon dgn slamba tapirnye gi ke arah dia..
then aku bdiri sblah dia..
"haaiii..."

pertama kali aku melihat dia..
aku pandang tepat ke arah matanya...
sayunya hati aku masa uh...
terpegun...
terkaku aku kejap...
"comelnye dia.."
hati aku berdetik..

then aku memulakan perbualan sampai la turn dia byr..
aku pergi ke arah kwn aku,Zita..
dan suruh dia balik..
ngeee...jht tol aku neyh..
hik3..xpe la..dia pon mmg nak blk..

then..
kteorg g cari mknan dia kat Giant bhgian bwh skali..
eheheheh...
dia jln dhadapan aku..
"mak aih...bpk laju dia neyh jln..semput aku.."
(dlm hati..)
tp aku ikot je dia dari blakang..
dia mcm malu2 je..
ckp pon mcm x abis an ayat..
 ngeeee..

barang yg dcari xda kat situ..
kteorg g Guardian plak..
pon xda..
plik tol..

the best momentnye..
tyme kteorg jln2 uh tgn kteorg begesel2 je..
haih! nak dgenggam takut org tu x sudi an..
tp dlm hati nak je aku genggam erat tgn dia..
so that dia rasa slamat..
"xpe la..masih tlalu awal kot" hati aku berkata2 lagi..




then xtau g mane kteorg g mkn kat mcd..
sapa byr?
ek elah...
x gentle r klo dia yg byr..
hahaha..
paham2 suda..
(aku la yg byrnye..)

then dia amik bwk ke meja..
dia plih table yg tepi mcm tsorok skit..
hik3.aku ikot je..

then kteorg borak2..
mcm2 yg diborak..
tp dia x byk ckp mcm aku..
ahaha..
tp yg syoknye stiap kli aku kaco dia,
dia msti cubet2 aku..
ahahaha...
tp x sakit pon...
hik3..
"manisnye semyuman dia.."hati aku bkata lagi..

stiap kli aku pandang dia..
aku tatap penuh mata dia..
jauh sampai ke dlm..
aku cuba utk selami hati dia..
dan..
ya..
aku tpikat dgn dia..

then..
ttbe ada mamat mane ntah..
pandang2 dia..
aku ajak dia blah..
kteorg pon jln2 pusing2 tanpe arah..



tyme2 tu pon ade gak 2 ekor beruk ikot kteorg..
tp aku cool je..
dlm hati nak je aku ganyang 2 ekor beruk uh..


dorg ikot je mane2 kiteorg g..
bak kate dilla r..
biar je dorg rajin...
(nasib baek ade dilla)
=P

akhirnya aku tgk jam da tunjuk pkul 3 lbih...
aku ckp aku nk blk da..
ade hal..
then aku hantar dia smpai ke teksi..
actually..
aku nk hantar smpai dia msuk texi uh..
tp tgh2 jln aku mcm nmpk kte bpk aku..
aku cari port nk nyorok..
then bla kte uh da blah..
aku nk g la kt taxi uh..
tp dia da msuk awal2 dlm taxi uh..
taxi tu pon da jln..
aiseyh..
xdpt aku nk ucap pape kat dia..
mcm tgantung je aku rse..
hurm...

x puas rsenye dgn dia td..
i mish that moment..
da lama aku x rasa sbahagia neyh...
wlopun aku tau kteorg x declaire pape..

owh ya..
lpe plak..
b4 balik uh..
aku bli an dia keychain couple uh...
heheh..
dia yg plih..
aku bli jew..

ni ler keychainnyew..die punye colour putih..ehehe..


=P
sorry edit without ur permission yer...

No comments:

Post a Comment