it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

gula2 kehidupan..

haha..
mlm neyh aku rase best coz gang2 aku dtg lepak kat umah..
amik2 pix for their assignment..
syok mmg syok.
yg x syoknye bla aku tingat kje yg aku x wat lagi..


ibarat mengorek idong yg kering je...
sakit bai...
ahahaha..


urm..
terbaek r..
key chain yg aku bli dgn dia da ptus..
bkn putus pe..
boleyh cangkuk balik tp x kuat..
aritu ttbe je aku tgk key chain uh xde
ngelabah tapir aku..
ye la..
tu je la kenangan aku dgn dia..
1st and last coz die da benci an aku skang...
shit tol la idea aku uh..
tp mybe itu yg terbaek..
biar la dia bahagia dgn khidupannye..
(mcm dlm laut plak aku rse..motif?xtau..ahha)


jam skang da kol 2 pagi..
cilake aku x wat kje lgi?
deng!

aku ske rmbut neyh!

No comments:

Post a Comment