it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 7, 2012

untuk aku..hey!

walau berjuta lagu yang keluar aku tetap suka lagu UNTUK DIA -SLEEQ feat NAJWA LATIF.
taktau la nape.
tapi walaupun aku minat lagu tu,aku takde la sampai hafal semua lirik dia.
so bila aku tengah2 mandi tu aku cipta lirik sendiri.


Kuatkan speaker mu
Kuatkan speaker mu owh yeah..
a'ah...
Kuatkan speaker mu,
Kuatkan speaker mu..

Aku yang patut..
Yang patut..
mendapatkan hati mu..
Walau aku takut..
Ya aku takut..
Kaukan pergi jauh dari aku.

Untuk aku HEY!
Untuk aku HEY!
Untuk aku HEY!
Untuk aku HEY!
(ulang la bope byk korang nak..hahaha)

Dia penuh gaya,
Walau tak ada rupa,
Biasa-biasa saja tapi aku terpersona.

Melihat gigi taring dan senyum manja,
Itulah yang membuatkan hati aku tergoda.

Bertemu di kolej,
Setiap minggu tanpa jemu,
membuatkan hati ku,
Riang-riang selalu...
Owh rinduuuuu..
Kau membuatkan ku jadi rindu,

Tak cakap banyak orang pikir dia bisu,
Tapi aku dapat tahu dia sorang pemalu,
Aku pikirkan kau dah suka aku,
Disuatu saat jari ku terkepit dipintu...


Aku yang patut..
Yang patut..
mendapatkan hati mu..
Walau aku takut..
Ya aku takut..
Kaukan pergi jauh dari aku.

Untuk aku HEY!
Untuk aku HEY!
Untuk aku HEY!
Untuk aku HEY!

hahaha..
sampai situ je lirik dia.
sebenarnya aku cipta part rap tu je..
yg chorus tu ilham datang masa aku menaip pasal entry ni.
jangan marah ye Sleeq & Najwa.

(Sharif pon da pening..)
(Alyph muke dia macam.."what the hal???)


No comments:

Post a Comment