it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 6, 2012

hairstyle agin!

aku xtau napa tetiba aku macam berminat sgt dgn rambut colour pink..
bukan pink semua la..
itu da macam bahabi berjalan ti..
miahahaha..kuang ajo lak bahse aku

aku rasa Shindong Suju macam leyh baca je style yg aku minat.
tetiba bila aku tengok Strong Heart tadi..
rambut dia..
walauweyhhh!
aku suke tengok rambut tu dia bleach/blonde then pink tu macam cair2 skit.
pergh...
nampak macam kureng an..
sebab dia curl kan rambut dia!
tapi kalau straighten..
mmpep!marvolous.




hati berkata :
"weyh buat la..smart giler tu..xkan ko da tua sox baru ko nak buat?!"
tp aku cuba utk kuatkan iman didado.
cukuplah aku mewarnakan rambut.
tetiba rasa dedindu pulak dgn rambut yg original.
hahaha..



erk..
heyyy..bila masa aku snap pix macamneyh ni..
owh..Shindong Suju rupanya..
(-_-)!

No comments:

Post a Comment