it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 14, 2012

dia 0.19


unfortunately...
i was really dissapointed with u..

awak tipu saya.
walaupun sebelum ni awak ada jugak tipu saya tapi saya biarkan ia nya berlalu.
tapi kali ni saya benar2 terasa dengan sikap awak terhadap saya.

kenapa perkara yg kecil pun awak sanggup menipu saya?
sampainya hati awak buat saya mcm ni.

setelah saya sayang awak..
saya hargai awak sebaik-baiknya..
mungkin awak tak nampak byk pengorbanan yg saya buat utk awak.

disaat nama awak diburuk-burukkan...
saya membantu utk menidakkannya.

disaat awak digelakkan..
saya tidak bersama mereka yg mentertawakan awak..
malah saya rasa marah bila awak dipermainkan begitu.

tapi ini balasan yg awak berikan pada saya?
terima kasih atas persahabatan awak yg sgt "ikhlas" terhadap saya..
malah saya redha dgn perli an yg awak berikan terhadap keikhlasan saya pada awak.

sekarang kita dapat lihat siapa yg ikhlas dlm perhubungan.
saya tak mampu utk memberitahu perasaan kecewa saya ni face to face dgn awak.
sebab saya tak mampu utk bdiri dihadapan org yg telah mengkhianati kepercayaan saya selama ni.



No comments:

Post a Comment