it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 15, 2012

alhamdulillah

da lama aku usha kedai brader neyh..
tapi satu cap pun x masuk.
tapi harineyh tanpa pikir soal harga,
aku trus grab cap neyh.
tetiba my mom nak berurut la plak..
aku pon jalan2..
tgh jalan2 tetiba mata aku nampak satu kedai ni mcm vongok2 je..
tapi jual cap gak..
tp x byk choice la..
sekali mata aku ZAASSSS!
terpandang satu cap ni..
cap AVENGERS!
dgn harga yg sgt memuaskan aku trus grab.
time nak balik plak..
aku usha kedai sticker..
nampak plak satu sticker yg bjaya mencuri pandangan aku.
aku pon trus grab!

giler boros an aku neyh.
hasilnya dlm wallet aku cuma ada rm4 je.
tapi xpe.
sekurang2nya benda2 tu dpt buat aku lupa akan kesedihan di hati.

my new baby :



pengalaman yg berlaku :
- masa tu baru sampai di destinasi.
aku jaga imran.
tetiba aku terpandang sorg awek ni.
umo mcm dak2 skolah menengah la..
then dia lalu belakang aku.
aku dgr dia ckp.
"peng.."
erk?
motif?
ketara sgt ke?
hahahah..
gilo la.
aku xde la pakai mcm penx sgt.

No comments:

Post a Comment