it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 6, 2012

terima kasih awak

bila aku sedih..
aku selalu dapat message dari dia.
seolah-olah dia tau aku tengah sedih.
berbunga-bunga gak la hati aku bila dapat message dia.
walaupun kiteorg mungkin tak dapat bersama tapi aku rasa senang bila dengan dia.

aku jadi terkejut gak tengok pix dia yg terbaru.
dia sangat sangat tersangat la menyerupai awek idaman aku.
org kata Amoi Style...

kalau la dia boleh jadi milik aku utk sekali lagi.

dah sah2 bukan yg dak kecik tu..
(eeeiiisshhh..geram plak aku tgk dia..awww!)

and ofcourse..
bukan yg btudung tu..
tapi yg sebelah tu..
(nomnomnom..)

u...
walaupun kita pernah couple.
then status kita sekarang cuma teman.
tapi jauh disudut hati i,
i sayangkan u.
bila dgn u,
otak gila2 i selalu mai.
tu tandanya i selesa dgn u.

i rindu nak dengaq u panggil i 
- B.
- Bonyet.
- Awang Dokeh.
- Bengong.
(oke..yg last tu i tipu..walopun u penah gak panggil i bengong)

percintaan kita umpama Nobita dan Sizuka.
umpama Hariz dan Izah (ombak rindu)
umpama Akashah dan Ayu (lagenda budak setan)
umpama Adam dan Maya (i'm not single)
umpama Spongebob dan Sandy
umpama Naruto dan Sakura
umpamaaaaa...
bope byk umpama daaaa..

papepun u sentiasa dan tetap ada tersemat dalam hati i
walau pa pun status kita.
Saranghae I.S.S


everytime i tengok kumpulan KARA.
mata i hanya tertumpu kat Seungyeon je.
sebab u penah cita,ada junior u cakap muka u mcm dia.
hihihihih..







No comments:

Post a Comment