it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 21, 2012

dia buat aku tersenyum

walaupun kiteorg pernah couple.
then breakup.
then kiteorg jadi friend.

pelik.
setiap kali aku sedih,
dia mesti hadir then buat aku tergelak macam org mental.
aku rasa sangat dihargai.
(walopun dia buat aku macam org mental.hahaha)


i love u i.s.s
u buat i rasa dihargai.

- uwaaaa...sobsobsob..terharu giler tau..bila baca mcg dia mesti aku senyum nmpak gg dpn handphone.



- kalo dgr suara dia dgn slang kedah tu...aku mesti nak wat2 muka cecomel ala2 NICHKHUN (walopun dia x nampak)



- da la bila bukak tv je mesti kuar group KARA.muka dia lebih kurang sama dgn salah sorg dlm tu.

- kalo leh masuk dlm handphone,nak je aku masuk.



- ke "sweet" an dia tu haissshhhh...susah nak dpt...



- walopun kadang2 dia mcm ala2 gangster skit tapi dia tetap sweet bagi aku & i like it...



- paling ske bila baca mcg then dia tulis " gud nyte my cutest prince" (alahaaay..gugoq jantung sat)




saranghaeyo i.s.s




No comments:

Post a Comment