it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 12, 2012

missing u

saya malu nak cakap dgn awak mengenai perasaan saya skang..
saya sebenarnya rindu dengan awak..
 oke bye.

(hahaha..macam vangang je klo aku anta mcg gitu kat dia an.)


tapi sweetnya klo tetiba dia anto gitu ke kat aku an.
mesti aku akan wat muke menyengih tahap Pirates of the Carribean.
ngeh ngeh ngeh.


walaupun antara kita hanya berteman...
jauh disudut hati saya,
tersimpan satu perasaan yg da lama saya pancarkan kat awak.
(perghh..pancar..da mcm pancaragam lak bunyiknye)


maafkan saya seandainya saya da melanggar kepantangan awak dengan bcerita tentang awak dlm blog ni.
it's just disini je tempat saya boleh luahkan segala isi hati,limpa,paru2,jantung,saluran darah kat sini..
supaya nanti kalau tetiba saya xda,
awak boleh baca balik kenangan2 kita.

tetiba..
(tersenyum)
saya terbayangkan senyuman awak..
keletah awak..
teringat plak aritu awak nak kunci pintu,
sebab awak xnk saya kacau awak.
then bag awak trsangkut kat pintu.
saya nak gelak tapi tak sampai ati plak.

then awak terlupa nak kunci pintu sebelah.
saya lari masuk ikut pintu bilik sebelah tu..
sampai blanggar laptop saya dgn pintu tu.
tapi bila saya pergi class sebelah nak tgk awak,
awak da keluar plak.

awak..
saya nak bagitau awak satu rahsia ni..

- setiap kali saya pegi kolej,
awak org pertama yg saya cari.
dapat tgk dari jauh pun jadi la.
asalkan saya tahu awak selamat.

- setiap kali saya bangun tidur,
awak org pertama yg muncul dalam fikiran saya.
dan setiap kali saya nak pejamkan mata saya utk tidur,
awak org pertama yg selalu saya bayangkan.

- apetah lagi bila dalam mimpi saya...
hanya awak yg hadir dgn senyuman.

- setiap lagu2 yg bermain diradio mahupun di handphone saya,
semuanya membuatkan saya teringat kat awak.

- hampir 90% lagu dalam handphone saya,buat saya teringatkan awak.

aiseyh..
macam lebih dari 1 je rahsia yg tbongkar ni.
semuanya hanya kerana saya sayangkan awak.


No comments:

Post a Comment