it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 2, 2012

me & miss red


awek baru aku miss red...
cewaah...
cun an..
ppzzzzz...
hotz uollss...
anyway tcapai gak la wishlist aku..
hopefully dpt la full an sume wishlist aku yg kat tepi uh..




next topic :

sebab an aku malas skit nak bukak entry baru coz line slow tahap vavi tonggek...
so aku sambung je kat sini...

as u guys know..(bagi mereka yg khatam blog ni la)
aku ada skandal dgn some1, E nama dia...
E ni keje kat kedai 2ne kat sbelah kolej aku tu je.


nak dijadikan cite...
petang tadi...
ttbe kawan dia..
dorang panggil kecik je coz die neyh gangster + kecik...
ttbe die panggil nama aku manje2...
araaaAAaaaAA...
(mcm E slalu panggil an aku)

bukan skali tp stiap kali aku g kedai uh..

disebab an aku ni leyh tahan peramah orgnye,
aku borak je la..
pastu si E perli2 aku plak...
haiii...adakah itu jelous?
(part neyh yg aku ske neyh..jelous tanda syg)

maybe itu sume gurauan kwn2 je..
papepon aku ske tgk dia jelous..
yela..asyik aku je jelous..
trus dgr lagu ombak rindu dia..
ahahaha..

No comments:

Post a Comment