it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 29, 2012

that sounds are sooooo annoying!

1.Dengar radio / lagu kuat2
- yang neyh aku oke lagi..
-kadang2 aku layan gak dengar lagu kuat2 sampai orang ingat uma aku uh Aloha..hihihi..

2.Parents bagi ceramah
- yang neyh kadang2 aku pekak an tlinge je..
- kadang2 bila pikir balik hati aku leyh tersentuh dengar pe yg dorg marahkan..sebab bagi aku itu adalah luahan hati dari orang tua yang sygkan anaknya...biarlah mereka marah kita hari ini sebab kita pasti akan rindukan suara mereka satu hari nanti..

3.Lecturer perli
- wokeyh..yang neyh pon kadang2 aku pekak an tlinge gak..bukan pe perlian dorg uh kadang2 x masuk akal.
- but i know dorg nak kita jadi yg lebih baik dari hari neyh..

4.Bunyi2 pelik
- yang neyh aku xtau nak komen cane..macam2 munyik pelik an..kadang2 munyik kentut tersepit pon dikira sbg munyik yg pelik gak..hihihi...
- klo dgr2 munyik2 camni...hanya Dia yang satu difikiran an..berdoa dan tawakal..

5.Bunyi ekzos motor mat rempit
- korg penah dgr x munyik moto yg ala2 ekzos nak tercabut uh..ala..yg piiiittttttt..piiiiitttt..mcm org nak tercirit tu an...ahahah..(class contoh aku) bingit an..tapi aku xde la rasa nak marah..cuma tpikir..
"dorg neyh pekak ke pe?" or "maybe dorg xde duit nak tukar ekzos baru"

6.Bunyi kereta buat drift
- neyh bukan munyik yg kat tempat drift tapi munyik kreta yg konon2 drift kat tempat parking..
- "Ssssrrreeettt..." pergghhh...aku doa je.. "jangan la terbako tayar dia.." ahahah..


tapi la..dalam banyak2 munyik yg tercalon uh..ada saaaatu yg paling pantang berpantang kepantangan puuun bagi aku...

7.Bunyi pinggan / cawan kaca / sudu segala family sudu la BERLAGA...
- haa...baca perkataan BERLAGA je mesti ada ingat laen..x baek2..don't notty2...
- aku paling pantang munyik pinggan / cawan berlaga dgn sinki or pinggan laen.memey aku akan maki balik bende uh..ahahah..
automatically aku akan bertukar menjadi Dragonball klo kejadian mcm tu berlaku...
ha...punya la pantang an..
- aku rasa nak menjerit je kalo aku tgh syok2 mencuci pinggan dgn niat yg murni..ttbe PING! KLING! KPING! wooohooo...


" owh damn it u pinggan ! " 

aku rasa macam nak cekik2 je org...


kalo x puas screaming aku rasa macam nak scream pakai mic plak macam MCR neyh..
biar jiran2 sume terkejut hingga bersorak... " waaaa Metallica! " (hape aku mepek gaban pepagi rabun neyh)

belum cukup puas..
aku jerit plak kat kawan2 aku through phone call..
ahahah..
gasak..memey Mentallica la jawapnye..


No comments:

Post a Comment