it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 16, 2012

i have captured love again

org kata klo jatuh cinta neyh..
senang je an..
ada gak yg ckp tu bukan cinta tapi hanya la pasaan ske...




oke2..
bermadah2 lak an..
aku cuma nak cakap yg sejak akhir2 neyh aku terpandang someone neyh...
dia dak college aku..
she's my junior..
da lama da aku tgk dia..tp dari jauh je..
( macam cite thailand an..hihihi..oke x klaka pon,awok sorg je sibok bebenor gelok)




dia neyh xda la kategori mix ke..chinese look ke..sexy ke an..
tp cara dia tu mcm pelik skit..
ala2 emo..
ahhahaha..pe jadahnye awek emo2 neyh an..
hey hey..ske ati la..
aku ske coz aku ske something yg lain dari yg lain..


tapi masalah eh...
stiap kali dio nampak den dio lari...
apo buruk bebenor ke muko den ni?
tp kwn die ckp die memang jenis yg susah nak jumpa..
klo kwn2 die pon susah nak jumpa..aku pe lagi an..



dia neyh byk psamaan la dgn aku..


- ank bongsu dari 5 adik bradik (bongsu?same la dgn kiteeee)
- 2012,19 tahun
- pemalu tahap gaban (waaa..pemalu la aku ske dari yg xtau malu mcm si J(ahanam) uh)
- manja,skit2 harap an org (ehem..manje2 neyh bahaye tp best..ahaha)
- ske bteman coz takut sorg2 (owh..oke..)
- ske pk negative coz dia ingat stiap mata yg memandang dia tu tgh kutuk dia (plak..hayoyo..)
- susa nak ajak makan kat luar kecuali mcd,kfc or coolblog (memilih gak..tp xpe..jge kbersihan uh)
- tempat len haram la nampak dye makan (sambungan dari atas td..mybe dia neyh memey pemalu gyler r)
- self confident problem,agak lurus,naif,baik,sensitif,mudah menangis (aku xkan penah wat dia menangis kerana kecewa..promise syg..cecewaahh..goli bulu idong den..ahaha)
-jenis yg ske an phatian


sumber : kwn baik dia


*banyak tol persamaan..jodoh neyh..*

No comments:

Post a Comment