it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 21, 2012

Loving you was my favorite mistake.

awak ttbe marah2 saya...
awak cakap saya neyh curang..
selama saya couple..
saya x penah curang...
sumpah..
mungkin awak masih belum mengenali saya sepenuhnya...



Our sweetest songs are those that tell of the saddest thoughts.
setiap kali saya dengar lagu kita...
or lagu2 yang kene pada jalan cerita kehidupan kita..
macam disaat aku mencintai mu...
hati saya rasa sayu sangat...
tersentuh hati saya saat dengar bait2 lirik lagu tu...
tapi saya hanya pendamkan dan lafazkannya dengan senyuman...


While I was holding on, all you did was let go.
awak ingat x masa 1st time kita jumpa..
saya terus pegang tangan awak..
tapi awak lari kejar org yang awak lebih sayang...
masa tu terdetik dihati saya yang mungkin saya bukanlah orang yg awak inginkan...
dan sepanjang saya tau awak dengan org lain...
saya tetap berpaut pada cinta yg saya berikan pada awak sehinggalah saya dah tak mampu nak berpaut lagi dan akhirnya saya melepaskan awak pergi..
demi melihat awak bahagia dan tersenyum...
saya buang jauh2 perasaan cinta dan syg saya pada awak...
hanya itu yg mampu sy berikan..
kebahagiaan yg awak inginkan walaupun sy tau..
kebahagiaan tu bukan dgn saya...

People think it's holding on that makes you stronger, but sometimes it is letting go.
sukar untuk saya lupakan awak..
saya pon xtau kenapa tapi mungkin sebab saya mengangkat cinta saya kepada awak ke tempat yg begitu tinggi...
sehingga bila saya terjatuh..
sakitnya lama untuk disembuh...

Every time we talk, I fall a little harder.
dulu..
saya rasa bahagia dengan kata2 dari awak..
kata2 manja dari awak...
tapi sekarang..semuanya tetap salah dimata awak...
saya beri awak ruang dalam hidup awak tanpa saya..
saya harap awak juga beri saya ruang untuk saya teruskan hidup saya...
perjalanan saya masih jauh...

You never know what you have until it's gone.
semoga bahagia

No comments:

Post a Comment