it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 31, 2012

nak seluk or sodok?

ayat entry 
macam lucah hardcore je an..
ahaha..
xde kene mengena k..

aku sebenarnya tengah memikior neyh..
nak ke x seluk tepi rambut neyh..
bak kata kawan aku "sodok" rambut..
ahahha..

ikot hati aku..
aku nak buat..sekarang la masa untuk ber"experimental" with hairstyle an..
xkan la da tua..muka kedut baru nak wat rambut Hazama...

tapi
kalo aku ikot otak...
aku pk an family aku..i mean their opinions bout my hairstyle...
they will think negative rite...

tu la nape aku confuse skang..
NAK BUAT or TIDAK
ni antara hairstyle yg aku TERINGIN SANGAT nak buat..(nampak aku guna caps lock uh..tu maknanya nak sgt..ahahah)

hairstyle 1


hairstyle 2


hairstyle 3

tapi dalam ketiga2 hairstyle uh aku paling ske and aku rasa oke yg number 3 uh..
tengok la nanti..
nak buat ke x..
BERANI!BERANI!BERANI!

No comments:

Post a Comment