it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 29, 2012

hi..my is Kas...

tu la nama yg kawan2 aku bagi kat college..
Kas..
da macam cite Lagenda Budak Setan plak aku rasa..


anyway..
malam neyh aku agak happy..
coz aku rasa aku da terrrrrske kat someone lagi la..
OMG..
notty tol boboboi neyh..


btw...
nama dia Eyra..
biase je nama dia..
xde la ala2 Top Model ke an..

yang pasti..!
aku dpt number dia..
yang pasti..!
dia wat aku tersenyum je...



ha...
tengok macam dak skolah je an..
tapi kiteorg sebaya..
anyway..
aku xnak cakap pape coz we'r just friend..
(pergghhh..ayat aku macam ayat Shilla Hamzah dgn Sharnaaz je..)
&
kalo jadi..jadi la..
kalo x..
mlopong je la..
ahahah..

nyte2..


Capital E with <3

No comments:

Post a Comment