it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 22, 2012

terjatuh di kfc

just went back from kfc..
acam biasa la beli chezzy wedges,toasted twister benda wajib..hahaha..
and lagi 1 benda wajib beli untuk si kenit uh..
mashed potato w/out gravy...

sejak aku beli kat kfc dekat dgn taman umah aku uh..
mata aku ada terpandang kat seseorang neyh...
bila tengok dia aku rasa nak senyum je..

just now aku ada gak tinjau2..
tapi xda plak..
dalam hati aku.. "maybe dia shift petang kot"
dala pada masa yg sama mata aku melilau2 cari dia...
sampai celah2 dapo pun aku tinjau...(dari counter je la..)ahahah..

tapi still xda..


then aku pon order la dengan nada yg hampa hatiku..eh..macam lagu ungu plak..
ttbe twister aku kene tunggu plak..
heshh...leceh tol men tunggu2 neyh..
tapi aku tunggu je la..
aku bdiri kat tepi..

tengah tunggu dgn muke toyek aku.. 
PING! dia muncul dari celah2 dapo uh...
pergh...sumpah aku rasa happy gyler...
aku tersenyum je kat tepi counter uh..
then dia tgk aku , aku tgk dia..
tapi aku xleh la tgk mata dia..
bila dia tgk aku , aku tgk tempat laen..
pastu men jeling2 mata gitu..
hahaha..


adakah ini cinta?



No comments:

Post a Comment