it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 27, 2012

saya faham kalau awak pilih dia

saya faham kalau awak pilih dia berbanding saya...
walaupun awak mungkin cakap awak dan dia hanya berkawan...
tapi maaflah..
saya tak dapat untuk tipu perasaan saya..
saya rasa sedih dan tak mungkin awak tak terpikat dengan dia sebab dia ada 


tapi saya xtau la tol ke x neyh kreta die ke cane an...


kalo stakat posing je...
saya rasa saya leyh posing kreta lagi ngancam lagi...
macam kreta


huh..x clear?


haaa...
power an..
FIAT oke...
tapi saya jujur la..
bukan saya punya tapi cousin saya punya..

tapi xpe..

harineyh hari isnin..
sox ari slase...
ha....
eh...slase?ade paso malam...
leyh r wa cuci mate deeer...

No comments:

Post a Comment