it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 16, 2011

saya akan jadi seorg yg super..

waaa..ayat aku..kalah tajuk karangan dak 6 tahun neyh..
entry ni xde kne mngena dgn superman,beras super or super ring..
ni mngenai aku yg nekad nak keluar dari buku cerita cinta aku..


aku penah tgk balik la an sjarah2 cinta aku..
mcm2..


1st : ditinggal an coz aku curang..then die pon curang..oke la..fair la gak..ahahah..
2nd : die men2 an aku..die wat aku testing die je utk 2 bulan..then aku dpt tau die btunang dgn org len..sadisnyeee...
3rd : hubungan kteorg oke..sgt indah..tp ttbe die brubah hati atas sbb2 ttntu..urm..no comment..
4th : yg terrrrbaruuuu...die mendua an aku sedang an aku setia gyler2 dgn die...sampai skang die masih x paham prasaan aku wlopun die ckp die paham pe yg aku rasa..ckp sje x gune..perlu dibuktikan..
5th : kata couple tp mcg / call boleh dikire...ade mcm xde je..aiyarkkk.. T_T


waaa..diam x diam bru 5 kali ek..
tp tu yg tol2 r..yg skandel2 x dikireee..keh3..
abai an..


anyway..
berbalik pada tajuk entry setelah aku menyimpang 7 tiang..
aku nak cube cari sum1 yg benar2 dpt mhargai makna sebenar cinta..
yg faham erti mencintai...yg tau utk mhargai...


urm..susa an nak dpt gitu an..
melaen an korg ni watak dlm drama2 melayu..
itu pon ikot skrip..
ahaha...


No comments:

Post a Comment