it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 17, 2011

bahase F?

afakufu takfak fafahamfa lafa bafahafasafa F..

hahahaha...
tol ke pe yg aku tulis uh?
actually aku mmg x faham bahasa F..
mao menyembur2 air liur basi pagi td menyebutnye...
dkalah bahasa german...





penah kat salon..(waaaa..aku kat salon? (=_=) )
kwn aku minat kat mamat yg wat rmbut kat sblah aku..
then utk cover2...
die ckp la bahasa F..
aku langsong x paham oke..
ahahaha...
tp aku wat2 paham je la..
hahaha..(xtau nape bila ingat balik hati aku mcm kne geletek je..)
oke2..x klako tp sadis an..
erk..aku baru tingat die ade follow blog aku..
eheheh..
sorry ye syg..i jujur neyh..
ti kite borak2 pakai bhse F lgi k..
cyg ko..tehehehe...

bagi aku..
bahasa F ni da famous la..
so klo nak guna utk ngumpat kene tgk2 gak..
netau org yg kite ngumpat uh pakar bahase F..
kang ttbe die plak yg balas..

"koforangfang nakfak ngumfumpatfat ponfon..tefengokfok lafa oforangfang..jafanganfan refedahfah jefe.."
(bercakap sambil menghayun2 an tangan mcm ucop dlm antu kak limah..ahaha)

mempelajari bahasa F.

tiada ape yang mustahil. senang je. lets do some exercise. lol

jika nk buat ayat menggunakan bahasa F contohnya, kita perlu lah menambahkan f disetiap penggulangan huruf dan bunyi yang dipisahkan..


contohnya :-
a ku = a Fa ku Fu.
sa yang = sa Fa yang Fang.
di a = di Fi a Fa.
Di am = di Fi am Fam.
Na si = na Fa si Fi.
e sok = e Fe sok Fok.



- SELAMAT MENCUBA -

No comments:

Post a Comment