it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 5, 2011

2nd meet's up with mrs.domok (5 august 2011)

mrs.Domok dtg dari melaka dgn Matahari,sis Anne and bro Abot.
1st dtg je da tension.
-aku suh die msuk town g college aku..die g bantai g jln pd nak g uma aku..pastu jauh nak marah aku plak..keh3..
-akhirnye,lepas bsusah payahnya kiteorg jmpe gak.
-kiteorg g jj..
-dlm kete uh..(kete kancil yg super sempit) mrs.Domok dok atas aku weyh sampai la kat jj..
-prasaan aku mse uh?hahaha..xyah la cite k..tp aku dpt rse kemanjaan antara aku dan dia..


then smpai kat jj..


-kiteorg trus g toilet..
-then lepas dlm toilet kiteorg duduk borak2...
-xlame pon jmpe coz patotnye buka same2 tp x jadi..sedeyh ko tau x?!
-tp xpe la..aku wat2 muke redha je..


then..


-dorg anto aku balik uma..dpt gak la dorg tgk uma aku
-aku bwk mrs.Domok tgk bilik aku yg tgh renovate uh..nsib renovate klo x..keh3..
(da la bpk aku xde..keh3)
-tp arineyh..aku dpt ciuman yg paling byk dari dia..pelukan yg byk dari dia..
-masa balik uh aku sempat cium dahi dia.. =D


saya syg awk WNS


me n adik ipar (shaziana)


me and sis anne

No comments:

Post a Comment