it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 9, 2011

hari rabu pada pagi



apenye ayat la aku wat tu an..
mcm ayat kling je..ahaha..


tyme pepagi neyh aku tgh melayan short scene dari cite SYURGA CINTA yg awal dgn heliza uh...
ttbe aku rse mcm nak nangis je bila aku hayati skrip2 die..


ttbe aku terbayang an apa yg dia da wat kat aku slama aku dgn dia bersama..
masa aku mula2 kenal dia dulu..
semuanya indah sgt..
kiteorg slalu ketawa2..masing2 slalu wat lawak bodo..
hehehe..
tp skang..
sumenye da diganti dgn air mata..
kalau dlu wat lawak bodo..skang nak wat lawak pon kene pk 2 3 kali...


jelas...
sumanya smakin berubah sejak kehadiran org ketiga antara kami..
tp apa yg aku mampu lakukan hanyalah berdiam sbb aku perlukan dia dlm idop aku..
wlopun kdg2 aku slalu dia biarkan menunggu..


"saya perlukan cinta..kasih dan syg yg ikhlas..hingga nyawa tercerai dari jasad.bkn utk dipermainkan.bkn utk dipersendakan"
(ayat heliza dlm SYURGA CINTA)

No comments:

Post a Comment