it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 14, 2011

harus la an..





xtau la nape nantok sgt masa aku tgh nak post entry neyh..
waaaa...
mcm nak tunjuk aku neyh pose la an..
kahkahkah..
oke2..ntah pe mrapu pastu aku gelak sendiri..


ha..
xde bahan nak cite ttbe aku tingat..
hari tu aku bosan dok uma an..
tgh2 pagi bute on9..tgk fb..tgk 2nd fb..tgk eheeeeeeeeeem...
(haishhh..bulan pose x baek k tgk ehem2..)


ntah pe niat hati ku yg ala1 cipan an pagi uh..
aku bukak 4shared,aku download munyik2 seram...
mcm2 kuar..
munyik ju on,kuntilanak mengilai ala2 nak makan isi pwot ko,dgn clip dari cite Sini Ada Hantu pasal senior punye senior,2 atas die punye senior..senior die punye nenek..punye jiran sebelah umah..
ahaha..fenin2.


the best part is..
tgh2 syok dgr sorw akak kunti uh an..
akak aku kuar dari bilik aku leh lak mengecut..
ahahah..
vudush...keh3...


memang membayang la an kol 3 pagi uh..
klo yang dtg uh gini cane?


len r klo yg dtg uh ala2 yg kat bwh uh ke an..



waaa...xyah tanye aku tarik trus masok dlm uma...jgn jelesssss...
ko ade?ahaha..

No comments:

Post a Comment