it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 19, 2011

bazar paroi,kedai asam pedas daging tetel

arineyh..
mybe ari yg wat aku rase mcm budak kecik jatuh cinta..
hahaha..


sumenye disebabkan anak kpd auntie yg jual asam pedas daging tetel kat bazar paroi..
hahaha..
auntie..pe la pahala auntie ade anak comel mcm mira uh...
waaa..
aku tau name sbb ade "abg kak" uh marah die..
die tersalah teknik..patotnye die terbaalik an plastik utk bungkus lauk uh..
????
aku pon x paham..ahaha..
tp aku senyum je kat die..die pon senyum kat aku balik weyh..!!!


oke2..
detik mulenye sesi senyum2 arineyh blaku mse mak aku,akak aku n aku lalu dpn kedai die..
then die ckp la kat mak aku mcm biase..
"mak cik bli laok cik.."
then..
aku tgk die..aku senyum2 kat die..
die pon senyum2 kat aku doe..ahaha..
(ye ara...ayat ko sgt ss taw..)
(aku da pasan kewujudan dak ni sejak 1st pose aku g bazar uh..thn lepas(2010) aku mmg bli laok asam pdas kat mak die tp x pasan lak die..mybe die skolah tyme uh..)


xtao nape..aku sgt terpikat dgn senyuman die..
ade lesung pipit baaai...
mahal uh..
bila aku gi gerai laen..mata aku xleh tgk tmpat len..kat kdai mak die jew...


owh..tgantung plak cite..
ahaha..
sambungan..


then..mak aku tgk2 je la laok diee..tp x bli..
then mse mak aku n akak aku g kedai len..
aku ckp kat mak aku nak bli laok asam uh..
aku dgn hati yg gigih gi la kedai die..
smpai je kat kedai die..
dgn idong kembang kuncup aku mintak kat die..
"daging bgi rm5"
die senyum je...
ahaiiii..
senyuman die wat pose aku hampir2 makruh taw...ahahah..
godaan..godaan...
pastu aku pon bayo kat die rm10..
tmalu2 taw aku dpn die bila die senyum kat aku..
ahahahahhaah...~~~


sampai la aku tgh menaip ni..
masih terbayang senyuman dia..


da la nak balik td pon terjumpe lagi kat kedai air...
haiyooo...
kalo la aku dpt fb die..ahahah...(tp x jmpe..aiyaaarkk..)

No comments:

Post a Comment