it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 13, 2011

11/08/2011

"su----,sudi x awak jadi teman sy disaat susah dan senang?"


aku memberanikan diri  utk melamar dia..
oke2..
makin lama hati aku makin syg an dia..
tp
aku still x dpt tipu diri aku yg aku masih sygkan J...
and..
ati aku still jelous bila tgk wall si lahanat uh..
tp maybe pratus utk aku marah J da kurang sket la...
mybe coz aku byg an H..


adoooyai...kisah aku neyh klo wat drama x abes2 episod dia..
mcm cite endon suda..
da mcm cite sembilu pon ade..
hahaha..
da tahap sembelit pon ade..
ah choy!


p/s : sorry r der..gua xleh maafkan lu r..lu sgt langsi punya olang..lu suda bikin ati gua panaaaaassss...


p/s 2 : ske statment kwn aku bila tgk pix O.. " mcm x ckop makan je.."
bahahahhahahahahaha...!!!!! (gelak guling2)

No comments:

Post a Comment